zondag 20 mei 2012

Kleding van dit jaar tot nu toe.





Op de valreep van 2011 heb ik een trui gemaakt van een gratis patroon uit de Marfy 2012/2013. Het stof had ik al ruim een jaar liggen maar ik vond er maar geen leuk patroon bij. De kraag is iets korter dan het eigenlijke patroon (had net niet genoeg stof) maar aangezien het een dikkere stof is, is dit niet erg.











In januari heb ik een top uit de knip van januari 2012 gemaakt. Dit is een tuniek waarmee je kunt variëren, ik heb hem een stuk korter gemaakt. Het slangen printje was erg gewaagd voor mij maar ik voel me er erg happy in. Dit zal dus wel niet het laatste dierenprintje zijn.







Wat ik ook erg leuk vind is breien. Op de site van garnstudio heb ik leuke patronen gevonden die in het rond worden gebreid. Nu hoef ik dus geen panden aan elkaar te naaien, meestal is dit hetgeen waarom mijn breiwerk blijft liggen.
model: 121-28
model: 138-9
Het patroon van het januari nummer van de knip heb ik nog een keer gebruikt maar nu met een draaiing in het bovenlijf. Ook heb ik de taille naad weggelaten. Het patroon van de rok van ribstof heb ik zelf getekend. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten