zondag 10 juni 2012

Zomersetje 2.

Nogmaals het patroon uit de februari-knip gebruikt voor een t-shirt. Ik heb wel de halslijn aangepast, iets minder wijd en minder diep. Mijn man heeft dit stofje gekozen. Hij vond het erg leuk omdat het mijn hobby's weergeeft met al die draadjes als patroon.
Ik heb er een legging bij gemaakt. Hiervoor het patroon van Bella Hendrix voor een short gebruikt. Ik heb alleen niet genoeg rek uit het stof gehaald waardoor hij niet mooi aansluit bij de benen.



Verder heb ik ook nog place-matten gemaakt. Deze zijn mooier gelukt dan de vorige, de bies zit er strakker aan, vooral bij de hoeken.

3 opmerkingen:

  1. Leuk stofje heb je gebruikt voor het shirt.

    Placematten zien er ook leuk uit.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met Jos eens, een leuke manier m je nieuwe setje te tonen.
    Mooi shirt,en je schoenen passen er ook mooi bij..

    BeantwoordenVerwijderen