donderdag 25 oktober 2012

Sneaky.



                                                 Een slangenvelletje voor mezelf.


In eerste instantie had ik hem helemaal in het printje geknipt maar dat vond ik erg saai. De bruine lycra was een restant van een van mijn eerste setjes. Ook dat vond ik noch niet leuk. Ik had gelukkig ook een lintje gekocht om door het schouderbandje te rijgen, dit heb ik nu als extra versiering gebruikt op zowel de bh als de voorkant van de slips.
Het patroon heb ik getekend tijdens de cursus bh-variatie 1. Toen heb ik hem gemaakt van niet rekkend materiaal (hij zat niet mooi). Nu na een kleine aanpassing zit deze bh wel goed.

Puntjes van verbetering: 
  • overgang van cup naar schouderband
  • opletten of de sluiting even breed is als het achterpand
  • zijnaad van de slip meer naar voor verplaatsen


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke bh heb je gemaakt! De combinatie van kleuren en materialen maken het helemaal af.
    Fijn ook dat de bh goed zit.

    De puntjes van verbetering die je opschrijft komen de volgende keer wel goed!

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel leuk setje geworden vind ook de combi van de materialen en de kleuren heel erg leuk. Ben normaal niet van de printjes maar zo ben ik toch ook geneigd om er een te maken.
    Fijn dat ie lekker draagt is toch ook heel belangrijk, en de volgende is weer mooier en netter.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super combinatie heb je zo gemaakt van twee stofjes en dat lintje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dank voor de complimentjes. De puntjes ter verbetering zet ik er voor mezelf bij zodat ik ze de volgende keer niet vergeten ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil je even zeggen dat ik je naaikunst bewonder... wat maak jij mooie dingen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen