maandag 16 juni 2014

In mijn nopjes.


De rok die ik hier draag heb ik vorig jaar al gemaakt. Ik vind het fijn om kledingstukken onderling te combineren. De kleur van deze rok blijkt daarvoor erg moeilijk te zijn, ergens tussen zalm, koraal en oranje in. Uiteindelijk heb ik bij Harry Bosch in Eindhoven toch iets gevonden.







Het patroon van het bloesje heb ik zelf getekend. Deze is gebaseerd op het basispatroon voor mijn corset.
Ik heb niet al te grote borsten en vind het fijn om hetgeen ik heb zoveel mogelijk te accentueren. Dat lukt met dit patroon goed.






Het bloesje is goed te combineren met de rest van mijn garderobe. 
Ik ben dus echt in mijn nopjes :-))



4 opmerkingen:

  1. Erg leuk geworden, past perfect bij de rok. En nopjes, wie wordt daar nu niet vrolijk van?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie combi. Leuke stof hoor voor je blouse en ja nopjes die zijn altijd leuk
    Je heb trouwens ook een hele mooie tuin.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is goed te begrijpen dat je hiermee in je nopjes bent.
    Het bloesje en de rok staan je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blouse en natuurlijk ben je hiervan in je nopjes. Het is een schitterende aanvulling voor je garderobe.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen