woensdag 29 oktober 2014

Paars.

Al weer een tijdje geleden heb ik dit setje gemaakt.
Bij mijn bikini was ik nog niet helemaal tevreden met het patroon. Dus nog maar een keer aan gepast en natuurlijk uitgeprobeerd.

Mij borsten zijn niet even groot (bij wie wel...) dus helemaal perfect wordt het niet of ik moet twee verschillende cups maken. En daar heb ik dus geen zin in.
Voorlopig blijf ik dus dit patroon gebruiken, de pasvorm is goed genoeg.


Het kanten gedeelte van het middenvoor van de BH is niet helemaal naar mijn zin.
Bij het knippen heb ik er één cm aangeknipt en tijdens het naaien maar 3\4 aangehouden. Volgende keer beter opletten dus!

Verder zit hij heerlijk.

Mijn "kleine zwerver"





Om mijn creaties mooi op de foto te zetten heb ik mezelf een kado gegeven: een torso voor lingerie en twee benen voor mijn sokken (ik kreeg er drie).
Deze werden thuis gebracht in een hele grote doos.
Mijn jongste zoon heeft er een hele dag lol mee gehad. Toen het tijd was om naar bed te gaan wilde hij er ook graag in slapen, en dan zeg je geen natuurlijk nee.


4 opmerkingen:

  1. Mooi zoals je het kant in de slips verwerkt hebt. Veel plezier met dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie materialen heb je gebruikt voor dit setje.

    Leuke foto van je zoon :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi setje en wat heb je het kant leuk verwerkt in de slips.
    Fijn dat ie nu goed zit.

    Leuke foto van je zoon in de doos, heeft ie er ook echt de hele nacht ingeslapen knap hoor.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie set is het geworden, de manier waarop je het kant hebt verwerkt vind ik mooi.
    En krijgen ze het duurste speelgoed, zijn ze het zoetst met een simpele doos....hihihi

    BeantwoordenVerwijderen