maandag 4 mei 2015

Klein tasje.



Al weer iets voor mijn dochter. Ze had een paar jaar geleden een klein tasje gekocht.Deze was echter zo versleten dat ik me een beetje schaamde als ze er weer mee op pad ging.

In mijn bak met restjes vond ik dit stofje, een rits had ik ook nog liggen en de haakjes komen van gratis sleutelhangers.
Een paar uurtjes knutselen en klaar!


 



Deze maand is ze jarig en eigenlijk wilde ik het haar dan geven, maar ik kon niet zo lang wachten.
Ze is er erg blij mee.


4 opmerkingen:

  1. Mooi tasje. Ik kan me goed voorstellen dat ze hier heel blij mee is.

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tasje is het geworden.
    Nu moet je wel weer iets anders bedenken voor haar verjaardag.
    Altijd leuk zo'n cadeautje en kan me voorstellen dat ze er blij mee is .

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tasjes zijn altijd leuk! Mooi dat je uit eigen voorraad zo een tasje hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen