vrijdag 13 april 2012

cursus bh-variatie 1.

In januari begon de vervolgcursus. Hiervoor zijn we eerst naar kantje-boord geweest. ik heb niet alleen voor mezelf gekocht maar ook voor mijn dochter.




De eerste les hebben we gewerkt met niet rekbaar materiaal voor de cup. Ook hebben we een maagband getekend.
 De pasvorm van deze bh was niet goed: te groot. Ook vond ik het witte materiaal erg afsteken en bovendien prikte het schouderband-elastiek vreselijk. Ik heb inmiddels bordeaux-rood lycra gekocht om het nogmaals te proberen.





De tweede les hebben we gewerkt met rekbare tule en een balconet-beugel. Deze variatie vind ik zeer geslaagd en zit ook erg fijn.





De laatste les hebben we de "prima-donna bh" getekend. Ik heb er voor gekozen om hem met een maagband te maken. Het materiaal keuze was vrij, ik heb hem met rekbare kant gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten