maandag 9 april 2012

Het begin.


mijn eerste setje




In september 2011 ben ik begonnen met een lingerie cursus. Als eerste heb ik een slip getekend en gemaakt. De volgende les kregen we een op eigen maat getekend patroon voor een bh. De cup is net iets te klein maar  wel draagbaar.


                                                                                


mijn tweede setje






Tijdens de derde les hebben we op de aangepaste maten zelf een bh getekend. Deze zit perfect. Het is geweldig om een bh te hebben die mooi aansluit ook als je voorover bukt.


Het derde setje







Tijdens de laatste les hebben we de naad verlegd en een schouderband opgetekend. Nu begint het op een bh te lijken die je ook in de winkel zou kopen. 



Ik ben eigenlijk met deze cursus begonnen om hierna body's (zonder cup) te leren maken. Echter het lingerie-virus heeft me te pakken en vind het ontzettend leuk om hiermee bezig te zijn. Ik heb me dus ook al ingeschreven op variatie-cursus 1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten