donderdag 1 januari 2015

Blauw.



Het stof voor deze blouse, gekocht op de stoffenbeurs, hing al weer een jaar aan mijn stoffenstok.
Ik vond het een erg mooie stof en wilde er een ook meteen al een blouse van maken.

Het juiste patroon kwam ik echter niet tegen.
Uiteindelijk heb ik toch tijd (en lef) gemaakt om er zelf een te tekenen.





Het combineren is echter weer een probleem.
Natuurlijk staat hij erg leuk op een spijkerbroek.
En zwart zal ook wel kleuren maar ik ben geen liefhebber van die kleur.

Afgelopen september heb ik de stof meegenomen naar de stoffenbeurs in Eindhoven en ben wel twee keer langs alle kraampjes gelopen. Gelukkig kwam ik deze nep-suède tegen.

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleur is dat zeg.
    Vind de blouse erg mooi geworden, goed hoor dat je dat dan zelf gaat tekenen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blauwe set zo. past erg goed bij elkaar en staat je schitterend. Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen